Sandi Sečkar

Moje ime je Sandi. Sem študent Pedagoške fakultete v Ljubljani in sem soustvarjalec igre Mumian. V svojem prostem času se najraje ukvarjam s športom in z igranjem računalniških igric. 

2. refleksija (14.1.2018)

Od zadnjega pisanja refleksije je menil že kar lep čas. Med tem časom je Jan dobil novo zaposlitev in posledično ni več del našega projekta. To pa pomeni, da sem jaz postal glavni programer igre. Uff.. na začetku, iskreno povedano, nisem bil najbolj navdušen nad novo spremembo, saj sem se zavedal, da je pred menoj velik izziv. Kot že napisano v prvi refleksiji, nisem imel nobenih izkušenj z delom v Unityju in s pisanjem v C# programskem jeziku. Sčasoma sem videl, da ta izziv le ni tako zelo težak, kot se je zdel na začetku. Iz scene v sceno sem bolj razumel, kako Unity funkcionira in kako se piše v C#. Tako sem do tega dne spisal šest scen (muzej, prof, 1.naloga, 2.naloga, GlavniMeni in Zemljevid). Daleč od tega, da bi bile vse scene povsem dokončane. Sem pa končal z osnovnimi deli igre (premikanje lika, vrtenje črkovnega kolesa, premikanje črk), ki jih je bilo do zdaj tudi najtežje programirati. Vsem scenam sem dodal tudi gumbe, ki bodo omogočili igralcu izhod iz igre ali prehod iz igre v glavni meni. Moja izkušnja z Unityjem je tako zelo pozitivna, program je “novincem prijazen”. Tudi pisanja skript v C# sem se zelo hitro navadil. Definitivno je v veliko pomoč tudi program Microsoft Visual Studio, v katerem se pišejo skripte. Ne samo, da ponuja možne funkcije že v naprej, dodatno ponudi še razlago posameznih funkcij. Le-te so se pri meni izkazale za zelo koristne, saj sem z njimi lažje predstavljal, kako kakšna funkcija deluje.

1. refleksija (12.11.2017)

Že na samem začetku menim, da smo imeli nekaj težav z ustvarjanjem igre. Zdi se mi, da je pri ustvarjanju takšne vrste igre najtežje dobiti dobre ideje in poiskati način, kako v igri realizirati zastavljene učne cilje. Z izbiro teme (Kriptografija) sem bil zelo zadovoljen. Menim, da lahko na to temo naredimo ogromno različnih in za otroke zanimivih nalog. Med ustvarjanjem zgodbe oziroma scenarija sem zelo užival; še najbolj, ko sem videl, kako naše ideje združujemo v celoto. Ko smo si razdelili vloge v skupini, smo se zmenili, da bom pomagal Janu pri programerskem delu. Tako se zdaj posvečam programu, v katerem se igra ustvarja (Unity), saj bom v njem delal prvič. Do zdaj sem  pomagal pri pisanju scenarija, ter pri oblikovanju spletne strani in njenega logotipa.