Dnevnik dela

DNEVNIK opravljenega dela po tednih:

  1. teden (9.10.2017 – 15.10.2017)

Najprej smo oblikovali skupine. Že takoj naslednji dan, smo začeli razmišljati o temi. Izbirali smo med temama Etika – licenciranje in Varnost – kriptografija. Na koncu smo se odločili za kriptografijo, saj se nam je zdela ta tema najbolj zanimiva. Ko smo bili skupaj na kavi, smo se začeli pogovarjati o tem kakšna bi bila zgodba naše igre. Idej je bilo veliko, nismo pa še ničesar dorekli.

2. teden (16.10.2017 – 22.10.2017)

Sestanke smo imeli kar med odmori za kosilo. Dobili smo idejo in začeli oblikovati zgodbo naše igre. Zamislili smo si, da bomo naredil igro v kateri igralec išče izgubljen zaklad. Da zaklad odklene, mora rešiti nekaj nalog. Pri vsaki nalogi dobi delček ključa, ki ga na koncu potrebuje, da odklene zaklad.

  1. teden (23.10.2017 – 29.10.2017)

Zgodbo smo spremenili, nadgradili in umestili v Egipt. Dorekli smo, da bo glavni lik mumija, ki je v preteklosti kot majhen deček izgubil živlenje. Njegov cilj bo, da odpotuje in na različnih lokacijah opravi misije, pridobi dele ključa, ki se sestavijo v celoto in s tem odklene sfingo. Sfinga postavi zadnjo uganko, in če jo igralec pravilno razvozla zmaga in je igre konec. V nasprotnem primeru igralec izgubi in igre je ravno tako konec.

  1. teden (30.10.2017 – 5.11.2017)

V tem tednu smo dokončali zgodbo. Določili smo vse karaterje in predmete, ki bodo v njej nastopali. Ves čas, ko smo se pogovarjali o glavnem liku, smo ga nazivali z »mumian«, zato smo se odločili, da mu bo ime Mumian. Začeli smo razmišljati o nalogah, nismo pa še ničesar dorekli. Odločili smo se, da bomo programirali v Unity-u, risali pa v Inkscape-u.

  1. teden (6.11.2017 – 12.11.2017)

Dobili smo se na kavi in spisali ves scenarij za igro vključno z dialogi. Definirali smo učne cilj. Dorekli smo, da bomo imeli na zemljevidu 4 lokacije. Na prvi, se bo igralec spopadel s Cezarejvo šifro, na drugi s stolpičnim kriptogramom, na tretji s šifriranjem z javnim ključem na zadnji, pa bo sfinga, ki bo igralcu zastavila uganko z enim izmed šifriranj iz prejšnjih lokacij. Za zaključek pa bo moral igralec palico reinkarnacije še zašifrirati.

  1. teden (13.11.2017 – 19.11.2017)

Debatirali smo predvsem o tem kako naj bi izgledali glavni liki in scene. Odločili smo se, da bomo pri grafiki uporabili pastelne odtenke rumene, oranžne, rdeče in rjave barve. Tina je skicirala osnutke glavnih likov. Vse je začrtano, sedaj pa veselo na delo.

  1. teden (20.11.2017 – 26.11.2017)

V tem tednu smo vsi trije člani skupine imeli veliko drugih študijskih obveznosti, zato igri nismo namenili ravno veliko časa. Dodelali smo le spletno mesto in izbrali ime igre. Odločili smo se, da jo poimenujemo po glavnem junaku in sicer Mumian.

  1. teden (27.11.2017 – 3.12.2017)

Začeli smo z risanjem glavnih likov. Tina je začela z mumianom, Tjaša pa s profesorjem. Risanja sta se lotili na vajah.

  1. teden (4.12.2017 – 10.12.2017)

Mumian in profesor sta končno dobila svojo podobo. Izdelali smo logotip za igro, v katerega smo namesto črke in vključili mumiana. Nadaljevali smo z risanjem anubisa in prvega prostora v katerem se mumian zbudi. Prvič se resno začne tudi programiranje igre v Unityju. Do tega tedna je glavni programer Sandi spoznaval sam program in študiral, kako naj bi igra izgledala v samem programu. Pregledal in preiskusil je veliko različnih vadnic (angl.: tutorials). V tem tednu je sprogramirano premikanje Mumiana po mapi preko point in click interakcije ter prehajanje iz ene scene v drugo.

  1. teden ( 11.12.2017 – 17.12.2017)

Dokončali smo anubisa in prvi prostor. Nadaljevali smo s sfingo in drugim prostorom, ki predstavlja profesorjevo pisarno. Pri programerskem delu sprogramiramo uvodni in pavzni meni. 

  1. teden (18.12.2017 – 24.12.2017)

Začeli smo z risanjem zemljevida in prve lokacije s templjem, pred katerim je postavljen anubis. V Unityju sprogramiramo premikanje vrtečega dela, ki učencu pomaga pri reševanju 1. naloge in avtomatsko premikanje zenic Mumianovega očesa. Slednji del sicer nismo vključili v končno različico igre, a ga je vseeno vredno omeniti, saj smo zanj porabili nekaj ur dela. Pravtako v tem tednu ustvarimo orodno vrstico z zemljevidom, walkie talkiem in progress barom. Vsi gumbi so seveda vsebovali nadomestno grafiko (nadomestne sprite), saj do takrat še nismo imeli narejenih končnih verzij gumbov.

  1. teden (25.12.2017 – 31.12.2017)

V tem tednu smo si zastavili veliko ciljev a nismo realizirali nobenega, saj smo vsi člani skupine zboleli.

  1. teden (1.1.2018 – 7.1.2018)

Ker med počitnicami nismo realizirali kar smo si zadali, smo se odločili, da začasno iz igre izključimo šifriranje ter nalogo dešifriranje z javnim ključem. Narisali smo ozadje za drugo lokacijo in predmete. Dokončamo 1. nalogo v Unityju in sprogramiramo premikanje črk v stolpce ter premikanje stolpcev v 2. nalogi.

  1. teden (8.1.2018 – 14.1.2018)

Narisali smo ozadje za tretjo lokacijo na kateri se nahaja sfinga, začetno stran igre ter vse gumbe. Ko smo začeli združevat posamezne elemente, smo ugotovili, da moramo določene barve med seboj uskladiti. Kar nekaj ur smo namenili temu, da so bile barve skozi celtono igro uskaljene. V tem tednu je sprogramiran večji del igre tako, da smo lahko glavne dele igre prikazali na predstavitvi igre. Tiste scene, ki so bile še nedokončane pa smo popravili/dokončali kasneje. 

  1. teden (15.1.2018 – 21.1.2018)

V tem tednu smo imeli predstavitev igre. Pripravili smo prezentacijo in pisali dokumentacijo igre.